بانوی سوم جهان جواز حضور در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کرد

شهلا بهروزی راد بانوی قایقران کرمانشاهی علاوه بر کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان، سهمیه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز کسب کرد.

بانوی سوم جهان جواز حضور در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ را کسب کردبه گزارشگروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه،  شهلا بهروزی راد در ماده ۲۰۰ متر کلاس KL ۳ با رقبای خود مسابقه داد و ابتدا در دور مقدماتی توانست با زمان ۴۷ ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه از خط پایان عبور و به عنوان نفر دوم راهی مرحله نیمه نهایی شود.

او همچنین در دور نیمه پایانی رکورد ۴۸ ثانیه و ۱۰ صدم ثانیه را از خود به جا گذاشت و این بار به عنوان نفر اول راهی دیدار فینال شد این قایقران کرمانشاهی در مرحله فینال نیز با ثبت رکورد ۴۸ ثانیه و ۹۶ صدم ثانیه توانست به عنوان سومین نفر از خط پایان عبور و مقام سوم رقابت‌های پاراکانو (آب‌های آرام معلولان) جهان را کسب کند.

بهروزی راد با کسب مدال برنز، توانست یکی از ۶ ورزشکار این ماده باشد که سهمیه رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را که تابستان سال آینده برگزار می‌شود را کسب کندمسابقات قایقرانی قهرمانی جهان در رشته‌ها و ماده‌های مختلف از ۳۰ مرداد به میزبانی مجارستان آغاز شده و تا سوم شهریور ادامه پیدا می‌کند.

انتهای  پیام/ز


برگزاری مسابقات  قایقرانی قهرمانی جهان  در مجارستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار