فرکی: مقابل شهرخودرو بازی خوبی را انجام ندادیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: مقابل شهر خودرو نتوانستیم خوب بازی کنیم و تاوان آن را هم پرداخت کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری بعد از   بازی مقابل شهر خودرو مشهد عنوان کرد: در نیمه اول، بازی سختی مقابل شهرخودرو را شاهد بودیم و در کل بازی امروز ۲ نیمه کاملا متفاوت داشت.

او در ادامه افزود: شهر خودرو آمادگی بالایی برای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد و همچنان در تلاش است تا خود رابرای این رقابت‌ها آماده سازد و از طرفی هم یحیی گل محمدی به طور کامل روی تیمش تسلط دارد. در هر حال باز هم با ارائه بازی خوب در نیمه دوم، بازی را واگذار کردیم و تاوان آن را هم به خاطر ول کردن نیمه‌های زمین به حریف، دادیم.


بیشتر بخوانید: پیکان صفر - شهر خوردرو خراسان ۲ / برد شیرین شاگردان گل محمدی در تهران 


فرکی ادامه داد: ما در ابتدای بازی خوب عمل کردیم، اما در ادامه نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. در نیمه اول ۳  یا ۴ بازیکن ما کیفیت لازم را نداشتند بنابراین میانه میدان را از دست دادیم. بعد از  گلی که دریافت و سعی کردیم نتیجه پیش آمده  را جبران کنیم، اما متاسفانه گل دوم را  هم خوردیم. با این حال در شروع رقابت‌های لیگ هستیم و به زمان احتیاج داریم. در کل خوب نبودیم و نتیجه را واگذار کردیم با این حال عملکرد تیمم در نیمه دوم فرق کرد. از عملکرد بازیکنان در نیمه دوم رضایت دارم. اما دیر شده بود و نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم.

حسین فرکی در ادامه در مورد شرایط تیمش اظهار داشت: امروز اولین بازی رسمی ما در لیگ برتر بود و فکر می‌کنم در این بازی هم عملکرد خوبی داشتیم. در تیم ما تغییرات زیادی بوجود آمده که بخشی از آن دست ما نبود و بازیکنان خود شخصا تمایل داشتند تا  از تیم جدا شوند. بعد از آن ما ۹ بازیکن جدید جذب کردیم و باید برای هماهنگی زمان زیادی بگذرانیم.  تیم ما هرچه رو به جلوتر می‌رود شرایطش بهتر می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار