لیگ کشتی خردسالان استان کرمانشاه برگزار شد

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: لیگ خردسالان استان کرمانشاه با حضور ۶ تیم استارت خورد این مسابقات به صورت دوره‌ای در شهرستان‌های استان انجام گرفت .

لیگ کشتی خردسالان استان کرمانشا برگزار شدمحمد حسین محبی رییس هیات کشتی استان کرمانشاه  در گفت وگوبا خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  گفت: دیدارهای فینال کشتی آزاد خردسالان لیگ استان کرمانشاه صبح و بعدازظهر روز جمعه اول شهریور ماه در خانه کشتی کرمانشاه برگزار شد.

او گفت: در دیدارهای گذشته فینال دانشگاه آزاد کنگاور موفق شد از سد مقاومت بسیج کرمانشاه بگذرد و یک پای فینال شود  در آنسوی جدول تیم آران و بیدگل کرمانشاه به مصاف پتروشیمی کرمانشاه رفت و این آران و بیدگل بود که باید در فینال به مصاف دانشگاه آزاد کنگاور برود .

محبی بیان کرد: بعد از ظهر از ساعت ۱۶ دیدار‌های رده بندی و فینال برگزار گردیدکه در دیدار رده بندی تیم مقاومت بسیج کرمانشاه موفق شد با نتیجه ۶ بر ۶ و امتیاز ۳۰، ۲۸ پتروشیمی کرمانشاه را شکست دهد ومقام سوم را کسب کندو در دیدار فینال دانشگاه آزاد کنگاور با نتیجه ۷ بر ۵ بر ابر آران بیدگل کرمانشاه پیروز شد و مقام اول را کسب کرد و آران و بیدگل برسکوی دومی لیگ خردسالان استان کرمانشاه ایستاد.


 او گفت: به این ترتیب نفرات برتر این رقابت ها به ترتیب دانشگاه آزاد کنگاور ،آران بیدگل کرمانشاه دوم، مقاومت بسیج کرمانشاه سوم؛ پتروشیمی کرمانشاه چهارم شدند.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مسابقات کشتی خردسالان در استان کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.