کارگردان فیلم بازیوو:

قصه های خوب برای بچه های خوب

امیر حسین قهرایی گفت: مدتی به دنبال قصه ای جذاب برای کودک و نوجوان امروزی بودم تا اینکه سناریویی از طرف سلمان خورشیدی نظرم را جلب کرد چراکه قطعا بچه ها از قصه های خوب لذت می برند.

امیر حسین قهرایی کارگردان فیلم بازیوو در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: مدتی به دنبال قصه و سناریویی جذاب برای کودک و نوجوان امروزی بودم تا اینکه سناریویی از طرف سلمان خورشیدی نظرم را جلب کرد , فیلمبرداری این فیلم از بهمن ماه شروع شد و حدود چهل و سه روز طول کشید. ، توجه به این نکته ضروری است که قصه های جذاب در فیلم ها مهمترین عامل در تشویق تهیه کنندگان برای تولید فیلم در حوزه کودک و نوجوان است.

او در خصوص استانداردهای لازم برای ساخت فیلم برای کودک و نوجوان اظهار کرد: ما تازه اول راه هستیم و هنوز راه زیادی تا رسیدن به سطح فیلم های با استاندارد بین المللی داریم ، ما در فیلم از جلوه های ویژه استفاده کردیم اما قابل قیاس با سینمای هالیوود نیستیم.

کارگردان فیلم بازیوو با اشاره به کم توجهی برخی سرمایه گذارها در تولید و ساخت فیلم برای کودک و نوجوان افزود: قصه های جذاب این امکان را فراهم میکند تا مخاطبین فیلم های کودک و نوجوان بیشتر شودودر نهایت تهیه کنندگان هم برای ساخت فیلم تشویق می شوند و حضور پر رنگ تری خواهند داشت .
 
او در پایان گفت: مهم ترین هدف ما این بود که کودک و نوجوان لحظات شاد و مفرحی را در حین تماشای فیلم تجربه کنند و از فضای شاد و موزیکال فیلم لذت ببرند.

بازیوو داستان پسری نوجوان را روایت میکند که طی اتفاقی وارد دنیای بازی ها میشود و فضای بازی و واقعیت را باهم تجربه میکند.
این فیلم فانتزی به کارگردانی امیر حسین قهرایی ساخته شده و بازیگرانی همچون رضا شفیعی جم لیندا کیانی پژمان بازغی و سحر زکریا در آن ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/ی
 
 


بازیوو فیلمی که نوجوانان از آن لذت می برند


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.