واکنش مدیر رسانه‌ای استقلال به عصبانیت استراماچونی

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال تهران به عصبانیت سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درباره عصیانبت استراماچونی (سرمربی تیم فوتبال استقلال) در کنفرانس خبری گفت: ۲ مترجم به همراه تیم در سفر به تبریز حضور داشت که یک مترجم همانی بود که در تمرین ها، اردوی ترکیه و مراسم معارفه استراماچونی حضور داشت.


بیشتر بخوانید: متهم ردیف اول در استقلال چه کسی است؟


او ادامه داد: نظر کادر فنی هم این بود که همان مترجم روی نیمکت باشد، اما دیروز به جواد زرینچه اطلاع دادند که مجوز حضور این مترجم روی نیمکت تیم صادر نشده است. مترجم دوم هم از قبل قرار بود که در کنفرانس‌های خبری شرکت کند که دیروز هم در نشست خبری حضور داشت.

نوری فر اظهار داشت: از دیروز شایعات زیادی عنوان شده، اما در لیستی که به مسئولان برگزاری بازی، پیش از شروع دیدار با ماشین سازی دادیم، یک جای خالی روی نیمکت ما وجود داشت که آن جا مخصوص مترجم است، هیچ فردی در استقلال جای مترجم را نمی‌گیرید و هر کسی روی نیمکت تیم نشسته طبق مسئولیتی که در باشگاه دارد، روی نیمکت می‌نشیند.

او ادامه داد: دیشب مصاحبه‌ای از سعید فتاحی، دیدم که گفته بود مدرک آنالیزور یا مترجمی، کسی که قرار بود روی نیمکت بشیند، به دست ما نرسیده است؛ و گفته که باشگاه استقلال به ما چنین موضوعی را اعلام می‌کرد تا ما هماهنگ می‌کردیم که او روی نیمکت بنشیند.


بیشتر بخوانید: تمرین امروز استقلال تعطیل شد


نوری فر تاکید کرد: من از صبح پنجشنبه به تمرین رفتم و تا آخرین ساعات دیشب نیز با تیم در تبریز بودم.

از طرف باشگاه خبر جدیدی به من ندادند و اگر اطلاعاتی جدید به دستم برسد حتما خواهم گفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار