دادستان قزوین:

بستر رونق تولید، تامین امنیت روانی و سلامت اجتماعی است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در همایش روز پزشک گفت: باید بدانیم که بستر تحقق رونق تولید ایجاد امنیت روحی و روانی و تامین سلامت اجتماعی در ابعاد گوناگون است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در همایش روز پزشک گفت: اگر در سال رونق تولید قرار داریم و بحث از تولید و اشتغال می‌کنیم باید بدانیم که بستر تحقق رونق تولید ایجاد امنیت روحی و روانی و تامین سلامت اجتماعی در ابعاد گوناگون است.

قاسمی افزود: بنای دستگاه قضایی استان تعامل سازنده و قانونی در تمامی زمینه‌ها است و در سال‌های اخیر تعامل بسیار خوبی بین جامعه پزشکی و دستگاه قضایی استان بوده و به خاطر حساسیت‌هایی که در این قشر وجود دارد باید تلاش کنیم که این تعاملات دوسویه افزایش یابد.

این مقام قضایی استان تاکید کرد: اگر دستگاه قضایی و جامعه پزشکی کشور بتوانند در کنار هم به وظایفی که قانونگذار، شرع و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دوش آنان نهاده است با جدیت و دقت عمل کنند بدون شک جامعه‌ای سالم و پیشرو خواهیم داشت.

او اضافه کرد: دستگاه قضایی استان از اهمیت تامین امنیت روانی جامعه پزشکی برای ادامه فعالیت آنان به خوبی آگاه است از این رو وظیفه خود می‌داند که از همه ظرفیت‌های قانونی برای حمایت‌های قضایی از این قشر پرتوان و ارزشمند استفاده کند.

در پایان این مراسم از پزشکان برتر استان در حوزه‌های مختلف با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

انتهای پیام/ک

همایش روز پزشک در قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار