ورود اولین کاروان حجاج بیت الله الحرام استان های غربی کشور به کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه بین المللی کرمانشاه، از ورود اولین کاروان حجاج بیت الله الحرام استان های غربی کشور به فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه بین المللی کرمانشاه گفت : اولین کاروان حجاج ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (شنبه دوم شهریور) از جده وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شدند.

او گفت : امسال یک هزار و ۱۵۰ نفر از حجاج استان های کرمانشاه، ایلام و همدان از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد کشور می شوند.

او گفت: عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام سال ۹۸ استان های کرمانشاه، ایلام و یک کاروان از همدان روزهای دوم تا چهارم شهریور ماه از طریق فرودگاه کرمانشاه انجام می شود.

بیاتی افزود: یک هزار و ۱۵۰ حجاج در سه روز توسط پنج پرواز ورودی از طریق فرودگاه کرمانشاه وارد کشور می شوند.

او گفت: به منظور رفاه حال و تسهیل در امر ورود حجاج و تکریم مستقبلین جلسات متعددی با حضور مسئولان فرودگاهی، استانی و نیز دست اندرکاران در عملیات حج برگزار شده و تمامی تلاش ها بر این است که خدمتگزار خوبی برای حجاج باشیم.

بیاتی افزود: به منظور جلوگیری از ازدحام و رفاه حال حجاج و نیز روان سازی ترافیک حتی الامکان یک خودرو مستقبل در فرودگاه حضور پیدا کند.

 

 

انتهای پیام/د

اولین کاروان حجاج وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار