افزایش ۵۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از افزایش ۵۲ درصدی کشفیات مواد مخدردراین شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت ارتباط خوبی با مردم برقرار کرده است و وظیفه حفظ امنیت و آسایش مردم را با جدیت تمام در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ وحیدی با اشاره به اینکه در ۴ ماه ابتدای امسال  تا کنون با تلاش شبانه روزی ماموران مبارزه با مواد مخدر کشفیات مواد مخدر درسطح شهرستان با کشف بیش از ۸۸ کیلو گرم که نشان از افزایش ۵۲ درصدی کشف این ماده افیونی می‌باشد که این مقدار کشف زنگ خطر برای خانواده می‌باشد لذا به خانواده‌ها توصیه می‌شود بیشتر از گذشته در کنار فرزندان خود باشند و از آنان مراقبت نمایند.

او افزود: در راستای کشف سرقت‌ها از ابتدای امسال کشف سرقت افزایش ۴۵ درصدی داشته است که در همین مدت ۲۶۹ نفر سارق نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از اول امسال متوفیان تصادفات درون شهری افزایش ۱۰۰ درصدی ومتوفیان برون شهری افزایش ۳۳ درصد داشته است گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامت افراد در هنگام رانندگی بوده و لذا همگان در این موضوع مهم قانون را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ در سطح شهرستان نباشیم گفتنی است در این راستا با تلاش همکاران تعداد توقیفات وسائط نقلیه متخلف ۲۹ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان با اشاره با اینکه طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مداوم در سطح شهرستان اجراء می‌شود و پلیس در خط مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی قرار دارد خاطر نشان کرد: استفاده از توان اصحاب رسانه و نهادی‌های متولی پیشگیری از آسیب‌های نقش مهمی در ارتقاء امنیت دارد که مستلزم همکاری بیشتر بین بخشی پلیس و سایر نهاد‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/ه

افزایش ۵۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.