ابرقهرمان معروف از راز بزرگ زندگی‌اش پرده برداشت

بازیگر شخصیت ابرقهرمانی مرد آهنی، در میان هفت هزار نفر از هواداران خود از راز بزرگ زندگی‌اش گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، رابرت داونی جونیور در مراسمی جایزه افسانه دیزنی را دریافت کرد و یکی از حقایق زندگی خود را فاش کرد.

او اعلام کرد نخستین باری که دیزنی لند را دیده، دستگیر شده است.

بازیگر شخصیت مرد آهنی در جشنواره دوسالانه D23 که توسط دیزنی در شهر آناهایم کالیفرنیا برگزار می‌شود، جایزه اش را دریافت کرد. پس از سخنرانی کوتاه باب ایگر رئیس کمپانی دیزنی، داونی احساس کرد باید چیزی به مردم بگوید.

رابرت داونی جونیور در حضور هفت هزار نفر از حاضران مراسم گفت: صحبتی با شما دارم که شاید برایتان اهمیت نداشته باشد؛ اولین بار که به دیزنی لند رفتم، دستگیر شدم. آن هم به دلیل مصرف و همراه داشتن مواد مخدر. در کمال تعجب به مکانی برده شدم که رفتارشان با من بسیار دوستانه بود. به من اخطار جدی داده شد؛ اما من توجه نکردم و دوباره به همان کار ادامه دادم. 

گفتنی است زمانی که رابرت داونی جونیور این کار را در سال ۱۹۸۰ میلادی انجام داده بود، کاری غیر قانونی محسوب می‌شد. جونیور بار‌ها اعلام کرده است که در گذشته به مواد مخدر اعتیاد داشته است و بار‌ها به دلیل حمل مواد مخدر بازداشت شده و به دادگاه رفته است. 

داستان جونیور با مرد آهنی پس از فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی» به آخر خط رسید و او در پایان این سخنرانی اعلام کرد، از این به بعد او طرفدار همیشگی دنیای مارول خواهد بود.

انتهای پیام/

راز زندگی رابرت داونی جونیور چه بود؟

 

برچسب ها: سینمای جهان ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.