معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد;

راه اندازی دستگاه آنژیوگرافی تا پایان آبان ماه در ایلام

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تا پایان آبان ماه سال جاری دستگاه آنژیوگرافی در شهر ایلام راه اندازی می‌گردد.

راه اندازی دستگاه آنژیوگرافی تا پایان آبان ماه در شهر ایلام

 بالاوندی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: دستگاه آنژیوگرافی تا پایان آبان ماه در شهر ایلام راه اندازی می‌گردد و دستگاه اسکن هسته‌ای نیز با تعرفه دولتی و مشارکت بخش خصوصی در کلینیک فجر انقلاب تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: باعت نگرانی و تاسف است که همشهریان ایلامی با این وضعیت اقتصادی و دوری مسافت برای ادامه درمان به استان‌های همجوار و تهران سفر می‌کنند.

بالاوندی به امکانات و کاستی‌های حوزه درمان در ایلام اشاره و بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت دانشگاه پایان دادن به کمبود‌ها و کاستی‌ها در حوزه پزشکی و درمان است و در این راستا با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم تا پایان سال عمل جراحی باز قلب نیز در ایلام صورت گیرد.

او اظهار کرد: از آنجا که هم اکنون همشهریان ایلامی برای رادیوتراپی نیز به شهر سنندج سفر می کنند لذا با پیگیری‌های ریاست دانشگاه و رایزنی‌هایی که با وزارتخانه صورت گرفته،  قول مساعدی جهت اختصاص دستگاه رادیوتراپی به ایلام در آینده‌ای نزدیک اخذ شده است.

انتهای پیام/ ن

راه اندازی دستگاه آنژیوگرافی در شهر ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.