سی و نهمین مرکز نیکوکاری به نام شهید حججی افتتاح شد

در مراسمی با حضور مدیر کل کمیته امداد استان زنجان و به همت خیرین و نیکوکاران، مرکز نیکوکاری مسجد امام حسین (ع) کوی فرهنگ به نام شهید محسن حججی افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

سی و نهمین مرکز نیکوکاری به نام شهید حججی افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در افتتاح این مراکز نیکوکاری گفت: مرکز نیکوکاری یک واحد مردمی کمیته امداد امام (ره) است که در سطح محلات و یا روستا‌ها تشکیل و در جهت توسعه مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات به محرومین تحت نظارت این نهاد فعالیت می‌کند.

او افزود:شناسایی، ارتباط و تعامل موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تاثیرگذار از جمله خیرین به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنان در راستای رفع مشکلات محرومین، طراحی و استقرار مدیریت شبکه‌های نیکوکاری با تمرکز بر محله و با محوریت مساجد، برون سپاری و توسعه خدمات رسانی به محرومین، ایجاد همبستگی، توازن اجتماعی در جامعه و ارتقای فرهنگ انفاق و نیکوکاری، پیشگیری وکاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اهدافی است که این مراکز دنبال می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد ۵۵ مجوز بهره برداری از مراکز نیکوکاری صادر شده، افزود: تا پایان سال جاری تعداد مراکز نیکوکاری به ۱۱۰ مرکز خواهد رسید.

صفری گفت: مراکز نیکوکاری حلقه اتصال بین نیازمندان و اغنیا محله هستند به همین دلیل تا بحال ۳۹ مرکز نیکوکاری در استان زنجان افتتاح و در چهار ماهه اول سال جاری بیش از ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از طریق کمک‌های خیرین و نیکوکاران جذب و بین نیازمندان محله توزیع شده است.

او ادامه داد: در سال گذشته نیزبیش از ۹ میلیاردو ۲۲۸ میلیون تومان کمک‌های خیران ونیکوکاران جمع آوری ودربین نیازمندان محلات مراکز نیکوکاری توزیع شده است.

 

انتهای پیام/ر

مرکز نیکوکاری مسجد امام حسین (ع) کوی فرهنگ به نام شهید محسن حججی افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.