همزمان با هفته دولت؛

۵۲ پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

همزمان با هفته دولت؛ ۵۲ پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

52 پروژه کشاورزی در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،جواد تاراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از افتتاح ۵۲ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۹۸ میلیارد و ۲۷۲ میلیون ریال به مناسبت هفته دولت در استان خبر داد و تصریح کرد: افتتاح این تعداد پروژه اشتغالزایی و تثبیت اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر در این بخش را به دنبال دارد.

 تاراسی عنوان کرد: ۳۶ پروژه از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح مربوط به حوزه آب و خاک است که ۱۴ پروژه آبیاری تحت فشار، ۱۶ پروژه لوله‌گذاری و احداث کانال و ۶ پروژه احیا و مرمت قنات را شامل می‌شود.

وی میزان سرمایه‌گذاری انجام گرفته برای پروژه‌های آب و خاک را ۸۲ میلیارد و ۸۷۲ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: افتتاح ۳۶ پروژه آب و خاک در استان زنجان تثبیت اشتغال ۴۲۳ نفر را به همراه دارد.

تاراسی با اشاره به افتتاح ۴ پروژه احداث گلخانه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال طی هفته دولت در استان زنجان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته دولت همچنین ۷ پروژه در حوزه امور دام با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال، ۳ پروژه پرورش ماهیان سردابی در حوزه شیلات با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و ۲ پروژه در حوزه صنایع تبدیلی با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ن
 

افتتاح طرح های کشاورزی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.