پورشیب: ملی پوشان کاراته تا المپیک باید در ۹ تورنمنت شرکت کنند

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو باید در ۹ مسابقه شرکت کنیم.

پورشیب: شرایط تمرینی خوبی داریم

ذبیح الله پورشیب ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تمرینی خوبی داریم و از لحاظ روحی و روانی هم در آمادگی کامل به سر می‌بریم. امید داریم که این شرایط باقی بماند و حتی تا مسابقات پیش رو (لیگ جهانی ژاپن) بهتر هم شویم. تا شروع مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو یک سال فرصت باقی مانده و ورزشکاران کشورهای مختلف برای کسب سهمیه در ۹ تورنمنت شرکت می‌کنند و مجموع امتیاز‌های آن‌ها برای کسب سهمیه و حضور در المپیک محاسبه می‌شود.


بیشتر بخوانید: رهنما: خانواده کاراته باید از خودزنی دست بردارد/ عملکرد تیم ملی بانوان سینوسی است


او تصریح کرد: ما تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که سهمیه المپیک را کسب کنیم و در المپیک هم بهترین باشیم. ایران ما این شایستگی را دارد که خوش رنگ‌ترین مدال‌ها را در این مسابقات به دست بیاورد.

کاراته در تمام دنیا پخش شده است

پورشیب افزود: رشته ورزشی کاراته در تمام دنیا پخش شده است. رقبای خارجی ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این رشته ورزشی مخصوص کشور خاصی نیست و کشور‌های مختلف برای حضور در المپیک سرمایه گذاری کردند و کسب نتیجه برای همه مهم است. خوشبختانه کشور ما در جایگاه خوبی قرار دارد.

حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است

ملی پوش کاراته کشورمان اظهار داشت: آرزوی هر ورزشکاری است به مسابقات المپیک برسد. کاراته یکی از زیباتری رشته‌های ورزشی دنیا است که شروع و پایان آن با احترام به حریف است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار