۴۷ پروژه هفته دولت در خاش آماده افتتاح است

فرماندار خاش گفت: ۴۷ پروژه با اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال برای افتتاح در هفته دولت در این شهرستان آماده شده و بهره‌برداری از آن‌ها از امروز به مرور انجام می‌شود.

۴۷ پروژه هفته دولت در خاش آماده افتتاح استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  صاحب‌گل صالحی فرماندار خاش با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: مجتمع آبرسانی ۶ روستایی همت آباد شکاری، ۳ پایگاه اورژانس بین راهی پشتکوه، دوراهی ایرندگان و تیغ آب، روکش آسفالت ۳۹ هزار مترمربع از ۹ خیابان و معابر شهری، ۲ بوستان فضای سبز، طرح‌های آبیاری نوین و استخر‌های پرورش ماهی و توسعه برق و آبخیزداری از شاخص‌ترین این پروژه‌ها هستند.

او اظهار داشت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی یادوآره شهیدان، اجرای متنوع مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشنواره شهید رجائی و تجلیل از کارکنان دولت، برگزارش جلسات پرسش و پاسخ و چندین عنوان برنامه دیگر در این هفته اجرا می‌شود.

او بیان کرد: کلنگ‌زنی هنرستان ۶ کلاسه چاه احمد از دیگر برنامه‌های هفته دولت خاش است.

فرماندار خاش با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم، تصریح کرد: تمام تلاش مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرائی باید اجرای عدالت در مناطق مختلف و تلاش برای محرومیت‌زدائی باشد.

صالحی تاکید کرد: از هیچ مدیر و مسئولی پذیرفتنی نیست که در مسیر خدمت‌رسانی به مردم از آرمان‌های اسلام و انقلاب و مسیر شهدا فاصله بگیرد و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کند.

مقام عالی دولت در خاش افزود: خدمت به مردم به عنوان یک اصل بوده لذا مدیران باید باید با اصل صداقت و رعایت امانت داری با جان و دل برای مردم کار و خدمت کنند.

او اظهار داشت: مسئولیت یک فرصت برای ارائه خدمات شایسته به مردم است و اجازه نمی‌دهیم در مسیر خدمت به مردم کوتاهی شود.

فرماندار خاش گفت: شهیدان رجائی و باهنر به عنوان چهره‌های شاخص دولت در عمر کوتاه خدمتی‌شان برای مردم صادقانه و بدون منت کار کردند و هم اینک با گذشت سال‌ها نام و یادشان زنده است لذا انتظار می‌رود مسئولان در همین مسیر گام بردارند و شاخص‌های رضایت‌مندی مردم را از خدمات نظام اسلامی و دولت بالا ببرند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم و ننگین‌شان ناکام بگذارند.

صالحی بر اهمیت بیان اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: مدیران باید با ارتباط گرفتن و تعامل با اصحاب رسانه و بهره گرفتن از ظرفیت فضای مجازی خدمات انجام شده را اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

افتتاح  چندین پروژه هفته دولت در خاش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار