بهره‌برداری از ۶ طرح گازرسانی از امروز در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: بهره‌برداری از ۶ طرح و پروژه گازرسانی به مناسبت هفته دولت از امروز (شنبه) با افتتاح گازرسانی به شهرک صنعتی زاهدان در این استان آغاز شد.

بهره‌برداری از ۶ طرح گازرسانی از امروز در سیستان و بلوچستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  رضا پنجابی مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این طرح‌ها شامل افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی زاهدان به طول چهار هزارو ۵۰۰ متر و با هدف گازرسانی به ۱۸۱ واحد صنعتی و ایجاد چهار هزار فرصت شغلی و افتتاح پروژه گازرسانی به بیمارستان ارتش زاهدان به طول ۳۰۰ متر است.

او گفت: عملیات گازرسانی به شهر محمدان با هدف بهره‌مندی ۲ هزار و ۵۵۰ خانوار و مساحت ۱۰ هزارو ۳۰۲ متر، افتتاح پروژه گازدار کردن زندان مرکزی ایرانشهر به مساحت ۲۰۰ متر و عملیات اجرایی گازرسانی به شهر بزمان ایرانشهر با ۶۵ هزار متر به منظور بهره‌مندی هزار و ۳۵۴ خانوار از دیگر طرح‌های در دست افتتاح به مناسبت هفته دولت در استان است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان افزود: همچنین عملیات کلنگ زنی پروژه گازرسانی به محور کوره داران - ابتر ایرانشهر به طول ۴۱ هزار متر و با هدف گازرسانی به ۴۴ واحد صنعتی در این هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع 

افتتاح پروژه گازرسانی به بیمارستان ارتش زاهدان

برچسب ها: وزارت نیرو ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار