بازدید رئیس قوه قضاییه از سامانه موشکی باور ۳۷۳

حجت الاسلام رئیسی به همراهی امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ از نمایشگاه دستاورد‌های صنایع دفاعی بازدید کرد. رئیس قوه قضاییه از بخش‌های مختلف نمایشگاه صنایع دفاعی بازدید کرد و در جریان تازه‌ترین دستاورد‌های تلاشگران عرصه دفاعی قرار گرفت.
۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
/
پربازدید ترین عکس ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رحیم اقدم
۰۰:۱۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
دم بچه های سپاه و ارتش گرم.نتیجه اطاعت از ولی امر یعنی اقتدار.
Iran (Islamic Republic of)
محسن نصیروند
۲۲:۳۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام.ما باید باور داشته باشیم که می توانیم،وقتی ما به توانمندی های داخلی خود باور داشته باشیم و چشم امید از بیگانگان برداریم میتوانیم با توکل بر خدا و توانمندی های داخلی خود چیزی درست کنیم که کشورهای بیگانه جرات چپ نگاه کردن به کشورمان را نداشته باشند،سامانه سلاح باور ۳۷۳ یک سیستم پدافند هوایی برد و ارتفاع بلند است که قابلیت مقابله با اهداف هواپیما‌های شکاری و پنهان‌کار، هواپیما‌های راهبردی و بمب‌افکن‌ها، هواپیما‌های بدون سرنشین، موشک‌های کروز، موشک ضدرادار و موشک‌های بالستیک، هواپیما‌های جنگ الکترونیک خاص و هواپیما‌های شناسایی، انواع هلی‌کوپتر‌ها و موارد مشابه را دارا می‌باشد ومی‌تواند همزمان تعداد ۳۰۰ هدف را شناسایی و تعداد ۶۰ هدف را ردگیری نموده و با ۶ هدف به طور همزمان درگیر شود،در مسیر طراحی این سامانه دفاعی پدافندی، فناوری‌های بسیاری مانند فناوری موشک عمود پرتاب، فناوری چرخش موشک به سمت هدف جهت پوشش ۳۶۰ درجه جغرافیای تهدید و ... استفاده شده است،شاید بتوان گفت این سامانه چیزی مابین اس300 و اس400 هست.محسن نصیروند.با تشکر***.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
آفرین اما ای کاش قانع نباشند چون همین الان جاسوس های داخلی و دشمن های همیشگی دارن آنالیز میکنند این سامانه رو و حتما راههای مقابله رو پیدا میکنند هر چند از یک طرف هم قدرتمند نشون دادن ایران و کره شمالی بهونه خوبی هستش واسه فروش تسلیحات به ظاهر مدرن تر به همسایه های این دو کشور