روانسر استعداد فراوانی برای ایجاد گلخانه‌ها و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای دارد

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : شهرستان روانسر استعدادو ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد گلخانه‌ها و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای دارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سید افشین صفوی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در همایش توسعه گلخانه‌ها و کشت گیاهان دارویی در روانسر گفت : ۵۲ هکتار فضای گلخانه‌ای در استان وجود دارد که ۲۸ هکتار آن فعال است و یکی از بهترین گلخانه‌های استان در شهرستان روانسر قرار دارد.

او گفت : شرایط برای کشت کاهو، کلم و توت فرنگی در شهرستان روانسر بسیار مناسب است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه افزود: توسعه گلخانه‌ها از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی است و دولت هم تسهیلات ویژه‌ای برای متقاضیان این بخش پرداحت می‌کند.

فرماندار روانسر گفت: این شهرستان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در بخش کشاورزی دارد و در سطح استان و کشور حرف‌هایی برای گفتن دارد.

سعدی مصطفی زاده با بیان اینکه با ایجاد انگیزه و بهاء دادن به نتایج مطلوبی می‌رسیم، افزود: وظیفه مسئولین این است که شرایط را برای کشاورزان تسهیل کنند تا اقتصاد پویایی داشته باشم.

او گفت: توجه به بخش کشاورزی منجر به رونق تولید، توسعه پایدار، اشتغال پایدار و امنیت پایدار می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی روانسر گفت: روانسر یکی از شهرستان‌های پیشرو و پیشگام در بخش کشاورزی است و تلاش داریم با کمترین امکانات بیشترین بهره را بگیریم.

سیامک الیاس پور افزود: منابع انسانی کارآمدی در این شهرستان وجود دارد که می‌توانند در بخش کشاورزی افتخارآفرینی کنند.

 

 

انتهای پیام/د

۵۲ هکتار فضای گلخانه‌ای در استان وجود دارد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار