استفاده از تسهیلات راه اندازی برای سامانه های نوین آبیاری

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان در اجلاس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: دولت ۸۵ درصد هزینه اجرای شبکه‌های آبیاری نوین تحت فشار را بصورت تسهیلات بلاعوض ارائه می کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،اصغر رستمی معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان در اجلاس شورای اسلامی استان در استانداری با بیان اینکه محدودیتی برای استفاده از تسهیلات راه اندازی سامانه‌های نوین آبیاری و کشت گلخانه‌ای استان وجود ندارد گفت: دولت ۸۵ درصد هزینه اجرای شبکه‌های آبیاری نوین تحت فشار را بصورت تسهیلات بلاعوض ارائه می‌کند.

اصغر رستمی افزود: کشاورزان خرده مالک هم با تجمیع اراضی و منابع آب متمرکز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

او با بیان اینکه در صورت توان کشاورزان در بازپرداخت، تسهیلات خرید ماشین آلات نوین در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت افزود: هیچ منعی برای استفاده از این تسهیلات وجود ندارد، ولی کشاورزان باید وثایق مورد نیاز بانک را تهیه کنند.

رستمی به پیش بینی نقاط مختلف استان برای احداث شهرک‌های گلخانه‌ای اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برای تامین آب کشاورزی محدودیت داریم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی استان اصفهان به حذف استعلام منابع امور آب، محیط زیست، اداره گاز و تغییر اراضی برای تبصره چهار اشاره کرد و گفت: شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای در شهرستان‌ها تمام استعلام‌های کشاورزی را انجام می‌دهند و در صورت پاسخگو نبودن اداره‌ای در این زمینه، از طریق استانداری به این تخلفات رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/م

 

تسهیلات رایگان برای اجرای طرح‌های آبیاری نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار