افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲ پروژه بزرگ انتقال و توزیع برق

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب، از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۲ پروژه بزرگ انتقال و توزیع برق همزمان با هفته دولت در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت : پروژه‌ها در شهرستان‌های کرمانشاه، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین، صحنه و اورامانات با اعتباری بالغ بر ۸۶۷ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.

او گفت : هدف از اجرای این پروژه‌ها، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، کاهش تلفات و تقویت شبکه فوق‌توزیع، ایجاد زیرساخت لازم برای تأمین برق صنایع، مشترکان کشاورزی و توسعه شهری در شهرستان کرمانشاه و شهرستان‌های محل اجرای این پروژه‌هاست که بهره‌برداری از آنها، نقش بسزایی در توسعه زیرساخت‌ها و اشتغال‌زایی کرمانشاه ایفا می‌کند.

او افزود: این پروژه‌ها در سال رونق تولید و با استفاده حداکثری از توان تولیدی سازندگان داخلی و توان فنی‌مهندسی پیمانکاران داخلی و کارشناسان شرکت برق منطقه‌ای غرب به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها نقش بسزایی در تأمین برق طرح گرمسیری (انتقال و تأمین آب) مناطق سرپل‌ذهاب و ازگله، قطار شهری کرمانشاه، بیمارستان‌های تازه تاسیس، مجتمع‌های تجاری و مشترکان ایفا می‌کند .

 

 

انتهای پیام/د

پروژه بزرگ انتقال و توزیع برق کلنگ زنی شد

 

برچسب ها: صنعت ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار