رنجبری: جایزه آقای گلی ام متعلق به کل تیم گل گهر بود/ می‌خواهم برترین گلزن لیگ برتر شوم

ملی پوش تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: انتظارات برای گلزنی من در نوزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال بالا است.

پیمان رنجبری ملی پوش تیم ملی کشورمان که به عنوان برترین گلزن لیگ یک به همراه شهریار مقانلو در مراسم برترین‌های لیگ فوتبال مشخص شد، بعد از اتمام مراسم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دریافت عنوان آقای گلی لیگ دسته اول کشور در فصل پیشین فوتبالی بیان کرد: در مورد جایزه باید بگویم که این عنوان به کل تیم تعلق گرفت، وقتی بازیکنی گل می‌زند همه اعضای تیم دست به دست یکدیگر می‌دهند تا نتیجه شان خود را به صورت گل نشان دهد و بازیکنی آقای گل  شود.

وی افزود: این عنوان به غیر از بازیکنان متعلق به هواداران فوتبال سیرجان، مردم این شهر و همه عوامل است. تیم ما پارسال از همه لحاظ بسیار خوب بود و این عنوانی که به دست آوردم را هرگز نباید ساده تلقی کرد. 

باشگاه گل گهر از همه نظر جزء برترین‌های ایران است.


بیشتر بخوانید: رنجبری: تلاش می‌کنم دوباره به تیم ملی برسم


او همچنین در خصوص موفقیت باشگاه گل گهر سیرجان در تصاحب عنوان برترین باشگاه لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار داشت: باشگاه  گل گهر سیرجان از چند نظر سخت افزاری، نرم افزاری و مالی یکی از بهترین باشگاه‌های ایرانی است. گل گهر در لیگ دسته اول هم که توانست بهترین باشگاه فوتبال لقب بگیرد به نظرم اتفاق صد درصدی بود که باید می‌افتاد. از نظر امکانات سخت افزاری و ساختاری باشگاه گل گهر ثبات داشته و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هنوز بعد از چهار سال روی صندلی ریاست می‌نشینند که اتفاق خوبی است.  

می‌خواهم برترین گلزن لیگ برتر شوم

مهاجم تیم گل گهر در ارتباط با کسب عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم واکنش نشان داد و گفت: برای این کار باید خیلی تلاش کنم. کار بسیار سختی است چرا که تیم ما اولین سالی است که در لیگ برتر حضور پیدا کرده و برای اینکه هماهنگ شویم به زمان بیشتری نیاز داریم. در هر صورت تلاشم را دوچندان می‌کنم تا بتوانم این عنوان را تصاحب کنم.  

برای مقانلو خوشحال شدم

رنجبری در ادامه در خصوص عنوان برترین بازیکن لیگ دسته اول که به شهریار مقانلو دیگر رقیبش از تیم ملوان بندر انزلی رسید بیان کرد: شهریار مقانلو دوست خوب من است و در باشگاه پیکان با یکدیگر همبازی بودیم. بابت کسب عنوان برترین بازیکن و آقای گلی مشترک لیگ دسته اول فوتبال کشور که به این بازیکن رسید هم بسیار خوشحال شدم، امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری مراسم برترین‌های لیگ هجدهم


انتظارات از من برای گلزنی در لیگ بالا است

او در مورد انتظارات هوادران فوتبال سیرجان از خودش بابت گلزنی‌های بیشتر در نوزدهمین دوره لیگ برتر عنوان کرد: البته من، چون آقای گل لیگ یک شده ام انتظارات نسبت به بقیه از من برای گلزنی بیشتر است. بازی اول مقابل نساجی نتوانستم گلی بزنم، اما امیدوارم در ادامه رقابت‌ها که فرصت هم هست، موتور گلزنی ام روشن شود. فعلا باید هماهنگی تیمی شکل بگیرد و اگر این مهم اتفاق بیافتد من نیز تلاش می‌کنم تا برای تیمم مثمر ثمر باشم.  

بازی سختی با سایپا خواهیم داشت

آقای گل لیگ یک در مورد بازی پیش روی تیم گل گهر مقابل سایپای تهران عنوان کرد: در مورد بازی با سایپا باید بگویم این تیم جوان شده و بازی سختی مقابل آن‌ها داریم، همانطور که دیدید در بازی مقابل ذوب آهن شاگردان صادقی توانستد با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شوند و شروع خوبی در لیگ داشته باشند.


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار