سرقت از بانک ملی فومن با یک شکاف کوچک

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از وقوع یک فقره سرقت از بانک ملی شعبه خیابان امام خمینی (ره) در شهر فومن خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ  مجید رسول‌زاده فرساد  سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان  گفت: در پی دریافت گزارشی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت از بانک ملی شعبه خیابان امام خمینی (ره) شهر فومن، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از حضور در صحنه مشاهده کردند که سارق یا سارقان با ایجاد یک شکاف کوچک در دیوار پشتی ساختمان بانک که به یک باغ مخروبه مشرف است به درون خزانه بانک نفوذ کرده‌اند.

او تصریح کرد: برابر اظهارات مسؤولان بانک مبلغ ۶۱۷ میلیون ریال از وجوه نقد موجود در بانک به سرقت رفته است.

سرهنگ رسول‌زاده تصریح کرد: ضعف در سیستم امنیتی بانک، غیرفعال بودن حسگر خزانه، نبودن نگهبان، فقدان دوربین مداربسته در قسمت پشت ساختمان، وجود باغ متروکه و نیز عدم اشرافیت عینی به قسمت‌های مختلف پشت ساختمان بانک از جمله عوامل وقوع این سرقت بوده است.

رسول‌زاده به تحقیقات تخصصی پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اشاره کرد و افزود: عدم رفع مشکلات سیستم امنیتی بانک‌ها و بعضاً همکاری نه چندان مناسب برخی مدیران شعب با پلیس، می‌تواند در بروز موارد مشابه اثرگذار باشد.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان ضمن تاکید بر عزم جدی مأموران پلیس برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان گفت: نتیجه نهایی اقدامات انجام شده در اسرع وقت اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/آ

سرقت از شعبه خیابان امام خمینی (ره) بانک ملی فومن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.