«اقیانوس پشت پنجره» فیلمی با پایانی تمام نشدنی

کارگردان «اقیانوس پشت پنجره» گفت: در طول یکسال و نیم فیلم برداری این فیلم می‌توانستیم ۸ پایان برای آن در نظر بگیریم، ولی به دنبال آن بودیم که داستان تمام شدنی نباشد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،بابک نبی‌زاده کارگردان «اقیانوس پشت پنجره» شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: خیلی از داستان‌های فیلم با پایان همراه بود، برای من اهمیت دارد که نوجوانان تماشاگران اصلی فیلم هستند اما گاهی اوقات امواجی وارد سینما می‌شود.

او افزود: به نظر من در دوره حاضر و بعد، فیلم باید درباره کودک ساخته شود چرا که با وجود فضای مجازی و نفوذ آن همگی علاقه‌مند هستند در کوتاه‌ترین زمان به کل موضوع برسند.

کارگردان «اقیانوس پشت پنجره» گفت: این فیلم درباره کودک بود ولی تنها برای بزرگسالان هم نبود، این در حالی است که ماهی بزرگ در این فیلم نماد روابط زناشویی پنهان شده بود که تماشاگر باید در حین تماشای فیلم متوجه آن شده باشد.

اوعنوان کرد: یک و سال نیم در حال بررسی فیلمنامه بودیم و می‌توانستیم حدود ۸ پایان برای آن در نظر بگیریم، اما ما به دنبال پایانی بودیم که این ماجرا تمام شدنی نباشد.

نبی زاده اظهار داشت: اتفاقات نشان داده شده در فیلم ریشه‌ای از واقعیت دارد و ما به بازسازی تعدادی از آن‌ها نیز پرداختیم، همچنین تمامی اتفاقات درون فیلم مختص رده سنی تعیین شده برای فیلم بود.

اوافزود: فیلمبرداری فیلم «اقیانوس پشت پنجره» در تیر و‌ خرداد انجام شد، طبیعی است که مشکلاتی را در پیش داشته باشد و این مشکلات برای اکران عمومی این فیلم بر طرف خواهد شد.

کارگردان «اقیانوس پشت پنجره» گفت: برای قهرمان‌سازی به زمان نیاز داریم و این اتفاق بیشتر در سریال‌ها می‌تواند رخ بدهد، وجود یک هدایتگر و آموزگار برای شکل گرفتن تفکر لازم است و من نیز برای این موضوع از وجود آموزگاری در فیلم استفاده کردم.

جلال چاووشیان تهیه‌کننده فیلم نیز گفت: اکنون برای ساخت چنین فیلمی نیاز به هزینه بالای ۲میلیارد تومان است ولی این در حالی بوده که این فیلم به صورت دلی و تنها با حدود یک میلیارد تومان هزینه ساخته شد که حدود ۲ماه نیز فیلمبرداری آن به طول انجامید.

اواضافه کرد: این فیلمنامه۴ سال پیش در این جشنواره به عنوان برترین فیلمنامه برگزیده شد و تمام برآوردها به گونه‌ای بود که چنین فیلمی ساخته نمی‌شود و در نهایت نتیجه این روند‌ها را شاهد بودید.

حدیث کریمی بازیگر این فیلم نیز بیان کرد: این کار برای من بسیار سخت بود چرا که روزی ۴بار گریم صورت می‌گرفت اما رضایت تماشاگران پس اکران این سختی را پایان داد و از رضایت‌مندی تماشاگران بسیار خوشحال هستم.

 

انتهای پیام/س

نشست خبری عوامل فیلم «اقیانوس پشت پنجره» 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.