اجرای طرح آمایش سرزمین کهگیلویه و بویراحمد منتظر ابلاغ شورای عالی

سرپرست معاونت برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تدوین طرح آمایش سرزمینی این استان خبر داد و گفت: اجرای این طرح منتظر ابلاغ شورای عالی آمایش سرزمینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مهران یوسفی سرپرست معاونت برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمدگفت: سند آمایش سرزمینی کهگیلویه و بویراحمد سال ۹۶ در شورای برنامه ریزی  استان مصوب و مورد تایید سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه تمامی استان‌ها باید سند آمایش سرزمینی مختص به خود را تدوین به و مرکز ارسال کنند، عنوان کرد: طبق بررسی‌ها هنوز برخی استان‌ها این سند را تدوین و برای ارائه در شورای عالی آمایش ارسال نکرده‌اند.

یوسفی ابراز کرد: اجرای سند آمایش سرزمینی کهگیلویه و بویراحمد منتظر ابلاع شورای عالی آمایش بوده که گفته می‌شود طرح آمایش تمامی استان‌ها باید در یک نشست و یک روز تصویب و ابلاغ شوند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در این سند اطلاعات لازم به روز رسانی شده است، خاطرنشان کرد: تدوین سند هشت شهرستان استان به صورت خاص در دستور کار است.

یوسفی افزود: در سند آمایشی سرزمینی شهرستان‌های ۸ گانه استان سیاست‌ها، راهبرد‌ها و اقدامات توسعه پایدار در یک افق ۲۰ ساله به جد مد نظر بوده و در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده است.

انتهای پیام/د

اجرای طرح آمایش سرزمین کهگیلویه و بویراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.