فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

زائران اربعین بدون ویزا، اما با گذرنامه به مرز بیایند/افزایش گیت های خروجی ورودی در مرز مهران

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: حذف هزینه‌های ویزا برای اربعین ۹۸ به منزله همراه نداشتن گذرنامه نیست.

زائران اربعین حتما با ویزا به مرز بیایند/ ویزای عراق برای ایرانی ها ۱۲ روزه لغو می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، یاری فرمانده انتظامی استان ایلام  با بیان اینکه حذف هزینه‌های ویزا برای اربعین ۹۸ به منزله همراه نداشتن گذرنامه نیست، گفت: لغو ویزا به منزله همراه نداشتن گذرنامه و سایر مدارک هویتی نیست.

فرمانده انتظامی استان ایلام  اضافه کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین ۹۸ و افتخار میزبانی زائران این پدیده بزرگ جهانی توسط ایلام، تمام امکانات در ابعاد مختلف انتظامی، ترافیکی، امنیتی در استان ایلام مهیا است.


بیشتر بخوانید: ثبت نام زائران اربعین حسینی در سماح از اول شهریور/ مرز خسروی صد درصد باز می شود


او افزود: استقرار گیت‌های کنترلی ورودی و خروجی در مرز مهران و افزایش گیت‌ها با توجه به پیش‌بینی حضور ۵ میلیونی تردد زائران اربعین ۹۸ در مرز مهران اقدامات انجام شده جهت تسهیل در تردد است که توسط ناجا انجام شده است.

یاری در ادامه افزود: با توجه به اینکه برای نخستین سال است که ویزای اربعین حذف شده است، حذف ویزا باعث افزایش و حضور زائران اربعین ۹۸ شده و این افزایش توان مضاعف را می‌طلبد که در فرماندهی انتظامی استان ایلام برای آن برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: مشتاقان حضور در راهپیمایی اربعین ۹۸ بهتر است از هم اکنون در تکمیل و اخذ مدارک قانونی خروج از مرز را آماده کنند و از فرصت موجود برای این مهم غفلت نکنند.

انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده انتظامی استان ایلام درباره مراجعه زائران اربعین به مرز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.