۴ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در هامون و نیمروز به بهره‌برداری رسید

فرمانداران شهرستان‌های هامون و نیمروز از راه‌اندازی چهار طرح به مناسبت دومین روز هفته دولت در این شهرستان‌ها خبر دادند.

۴ طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در هامون و نیمروز به بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  جمشید رخشانی‌نسب  فرماندار هامون گفت: ۲ طرح عمرانی امروز  همزمان با دومین روز هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

جمشید رخشانی‌نسب  اظهار داشت: راه اندازی یک واحد تولیدی و توسعه سایت آتش نشانی محمد آباد طرح‌های افتتاح شده هامون را تشکیل می‌دهند.

او ادامه داد: امسال همزمان با هفته دولت ۱۱ طرح عمرانی با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان درحال بهره برداری است.

شهر محمد آباد مرکز شهرستان هامون در ۲۰۰ کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و یکی از شهرستان‌های پنجگانه منطقه سیستان است.

افتتاح ۲ طرح عمرانی در نیمروز

فرماندار شهرستان نیمروز نیز گفت: ۲ طرح عمرانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان امروز/یکشنبه/ همزمان با دومین روز هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

محمدعلی قهرمانی اظهار داشت: آسفالت محور زابل - نیمروز به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مهمترین طرح دومین روز هفته دولت این شهرستان را تشکیل می‌دهد.

او  ادامه داد: امسال همزمان با هفته دولت ۴۰ طرح عمرانی با اعتبار ۵۹ میلیارد و ۴۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در نیمروز آماده بهره‌برداری شده است.

فرماندار نیمروز بیان کرد: بهره‌برداری از طرح‌های نیمروز زمینه اشتغال ۶۰ نفر را در این شهرستان فراهم می‌کند.

 شهرستان نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان با وسعت هشت هزار و ۱۸۵ کیلومتر دارای چهار دهستان و ۲ بخش است که ۴۵ هزار و ۴۶۶ نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار