توزیع قند و شکر با قیمت مصوب در ابرکوه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: از ۲۸ مرداد ماه تاکنون قند و شکر با قیمت مصوب بین مردم این شهرستان توزیع شده است.

توزیع  قند و شکر با قیمت مصوب در ابرکوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مسعود میرحسینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: از ۲۸ مرداد ماه تاکنون روزانه هزار کیلوگرم شکر، هزارو ۵۰۰ کیلوگرم قند و هزار و ۲۰۰کیلو گرم نبات در اجرای طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب در نمایشگاه عرضه کالا بین مردم این شهرستان توزیع شده است.

او افزود: شکر با نرخ کیلویی ۳۴ هزار ریال، قند ۵۸ هزار ریال و نبات با قیمت هر کیلو ۶۲ هزار و ۵۰۰ ریال در حال فروش است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه ادامه داد: روزانه سه تن و ۷۰۰ کیلو گرم شکر، قند و نبات تا ششم شهریورماه که نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل استادیوم ورزشی شهید پور اکبری برپا است بین مردم توزیع خواهد شد و پس از آن در فروشگاه‌های منتخب این روند ادامه خواهد داشت.

میرحسینی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۱۰ تن شکر، ۴۰ تن قند و ۴۰ تن نبات با قیمت مصوب در شهرستان ابرکوه توزیع شده است.

وی ادامه داد: افزون بر ۴۰تن شکر هم بین صنف قنادی، شیرینی پزی و بستنی فروشی‌ها برای کنترل، نظارت و تعدیل قیمت محصول آن‌ها توزیع شده است.

رئیس اداره صمت ابرکوه همچنین تصریح کرد: طی چهار روز گذشته ۱۳ تن مرغ با قیمت مصوب هر کیلو ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان توزیع شده و توزیع مرغ تا مرحله ثبات قیمت در بازار ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با هدف کمک به تنظیم بازار و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با ۱۱۰ غرفه مواد غذایی، پوشاک، کیف و کفش و نوشت افزار و صنایع دستی تا ششم شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ در ابرکوه دایر است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

  توزیع ۲۱ تن شکر، قند و نبات در طرح تنظیم بازار در ابرکوه

برچسب ها: بازار ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار