به زودی؛

آغاز عملیات اجرایی ۷۰۰ طرح اشتغال زایی در مناطق محروم آدربایجان غربی

بزودی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام عملیات اجرایی ۷۰۰ طرح اشتغال زایی اجتماع محور را در مناطق محروم آدربایجان غربی آغاز خواهد کرد.

عملیات اجرایی ۷۰۰ طرح اشتغال زایی اجتماع محور در مناطق محروم آدربایجان غربی آغاز می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،معاون توسعه کارآفرینی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  گفت:۷۰۰ طرح اشتغال زایی  در بخش‌های کشاورزی، دامداری، گیاهان دارویی، زنبور داری، صنایع دستی، شرکت‌های دانش بنیان وصنعت در ۴ شهرستان تکاب، ماکو، پلدشت و شاهین دژ اجرا خواهد شد.
 
رضا راضی زاده افزود؛ انتطار میرود با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شود.
 
او  با بیان اینکه در سال ۹۷ هم این بنیاد با اجرای ۴۵۹ طرح با اعتبار ۴۱۰ میلیارد ریال برای ۱ هزار و ۱۰۰ نفر در تکاب شغل ایجاد کرده است گفت: تلاش ما در شهرستان تکاب تا ریشه کردن بیکاری ادامه خواهد داشت.
 
او  با اشاره به جلسه هماهنگی با مدیران ارشد آذربایجان غربی و فرمانداران ۴ شهر انتخاب شده تصریح کرد؛ تمام مقدمات برای اجرای مناسب طرح‌های اشتغال زایی اجتماع محور در این استان فراهم است.

 راضی‌زاده با اشاره به سرمایه‌گذاری بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان‌های شاهین‌دژ، ماکو، پلدشت و شوط گفت: سال گذشته یک مجری و ۶ تسهیل‌گر بنیاد برکت در استان آذربایجان غربی مشغول به خدمت‌رسانی بودند که با توجه به گسترش دامنه‌ی فعالیت‌ها، به ۲ مجری و ۱۱ تسهیل‌گر در سال ۹۸ افزایش پیدا کرد.
 
معاون توسعه‌ی کارآفرینی اجتماع‌محور بنیاد برکت با اشاره به مرزی بودن آذربایجان غربی گفت؛ تمرکز ما ایجاد مشاغلی با تولید محصولاتی است که قابلیت صادرات را داشته باشند.
 
بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال حاصر در ۲۸ استان کشور فعالیت‌های محرومیت زدایی دارد و ۱۷۵ شهرستان و ۶ هزار روستا تحت پوشش و حمایت کارآفرینی این بنیاد قرار دارند.
 
انتهای پیام/م 
 

سفر معاون توسعه کارآفرینی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.