توقیف محموله ۹ هزار و ۵۰۰ لیتری گازوئیل قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر گفت: ۲ فروند شناور صیادی حامل کشف ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس کشف شد.

سرهنگ اکبر راشدنیا فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با اجرای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر موفق به توقیف ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق، هنگام خروج از آب‌های کشور شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از شناور‌های توقیف شده ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت از نوع گازوئیل که هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشور‌های حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز شناور بارگیری شده کشف کردند.

سرهنگ راشدنیا در ادامه با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این رابطه بیان داشت: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سرهنگ راشدنیا اظهار کرد: قاچاقچیان به بهانه صیادی و فعالیت‌های تجاری سوخت یارانه دریافت کرده و پس از چند روز بدون هیچگونه فعالیت صیادی و دریانوردی اقدام به فروش سوخت به شناور‌های کشور‌های همسایه می‌کنند که دریابانان خوزستان با هوشیاری در کنترل و نظارت دقیق بر شناور‌ها و عزم جدی با خروج غیر قانونی سوخت از کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

کشف سوخت قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.