مطب پزشکان در لرستان رتبه بندی می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:مطب پزشکان در استان رتبه بندی و سه مطب برتر معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،عباس پزشکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:مطب پزشکان در استان رتبه بندی و سه مطب برتر معرفی می‌شود.

عباس پزشکی  در نشست با خبرنگاران خرم آباد در تالار ابن سینا در بیمارستان شهید رحیمی بیان کرد: در مجموع در کل کشور در چند رشته از جمله رشته‌های رادیولوژی، چشم پزشکی و ارتوپدی فارغ التحصیل کم داریم و به همین دلیل در توزیع نیرو به تعداد درخواست‌ها پزشک متخصص به استان‌ها تخصیص داده نمی‌شود.

وی اظهار داشت:در سال گذشته برای رادیولوژی ۶ نفر در استان درخواست کرده بودیم که فقط ۲ نفر اختصاص یافت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: در سال جاری طی برنامه ریزی و رایزنی با معاونت درمان و معاوت آموزشی وزارت سعی می‌شود، در رشته‌های مورد نیاز به تعداد کافی جذب نیرو داشته باشیم.

پزشکی با اشاره به اینکه در شهرستان کوهدشت در حوزه رادیولوژی نیرو کم داریم، اما طی سال گذشته از مجموع دو نیروی جذب شده در این رشته یکی از نیرو‌ها را به کوهدشت دادیم و اگر امسال نیروی رادیولوژیست بدهند بازهم یک نفر به کوهدشت اختصاص می‌دهیم.

وی ادامه داد: در مورد چند مورد فوت بیماران بیمارستان شهید مدنی هیچگونه اهمالی صورت نگرفته و بلافاصله بعد از این اتفاق موضوع با وزارت مطرح شد و تیمی مجرب در بیمارستان مستقر شدند و با حضور نماینده قضایی معاونت درمان پرونده‌ها بررسی شد و پرونده بیمارستان به نظام پزشکی ارجاع شد.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید کرد: پرونده‌ها به دقت بررسی شد، بر اساس گزارش وزارت و تیم اعزامی خطایی مشخص نشد و این در حالی است که در سال گذشته بیش از ۳۰۰ عمل جراحی قلب در این بیمارستان انجام شد که از این تعداد ۶ نفر ناموفق بودند.

پزشکی گفت: مطب پزشکان بر اساس چک لیستی که مدنظر حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی است رتبه بندی می‌شود و در نهایت هم سه مطب برتر را معرفی می‌کنیم تا رقابت بین همکاران نیز ایجاد شود.

انتهای پیام/ر

رتبه بندی مطب پزشکان در لرستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار