دومین روز افتتاح طرح‌های هفته دولت در کردستان

در دومین روز از هفته دولت چند طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف استان به بهره برداری رسید.

دومین روز افتتاح طرح‌های هفته دولت در کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در سنندج ۲طرح گرشگری شامل اقامتگاه‌های بوم گردی روستای دولاب بخش سیروان افتتاح شد.

طرح هادی روستای وصی سفلی و دیوار حائل این روستا دیگر طرحی بود که در شهرستان سنندج به بهره برداری رسید.

اجرای طرح هادی و آسفالت معابر روستای، ولی آباد از توابع بخش ننور، ۲هزار و هشتصد و پنجاه و پنجمین واحد مسکونی مقاوم سازی شده در روستای، ولی آباد، تعریض و بازسازی گردنه قرژدابان در مسیر بانه به مریوان به طول یک کیلومتر و طرح تعریض جاده سیرانبند به طول ۱۲کیلومتر از جمله طرح‌هایی بود که در دومین روز از هفته دولت در بانه به بهره برداری رسید.

کارخانه تولید سفره یکبار مصرف با ظرفیت تولید ۷۵۰تن در سال و اشتغال زایی هشت نفر، طرح هادی و آسفالت جاده روستایی ترخان آباد و اجرای ۵۰متر شبکه فشار ضعیف زمینی و اصلاح ۵۷۴متر شبکه برق دیگر طرحی بود که در شهرستان بانه افتتاح شد.

در کامیاران نیزپروژه آسفالت راه ۵روستای بخش مرکزی و همچنین مجتمع آبرسانی بخش موچش در مجموع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

امروز همچنین واحد تولید گرانول از لاستیک بازیافتی و کارگاه بست فلزی با اشتغالزایی ۱۴نفر در شهرک صنعتی بیجار افتتاح شد.
در سقز هم واحد تولید دستمال کاغذی و همچنین کارگاه تیرچه تمام صنعتی به بهره برداری رسید.

از سروآباد نیز خبر رسید امروز هزار و پانصدمین واحد مسکن محرومین در روستای احمدآباد و ۱۰سیل بند گابیونی، سنگی و ملاتی در روستا‌های انجمنه، آلمانه و دزلی افتتاح شد.

انتهای پیام/ت

بهره برداری از طرح‌های عمرانی، خدماتی و تولیدی در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.