در سومین روز هفته دولت؛

افتتاح چندطرح در شهرستان اراک

در سومین روز هفته دولت با حضور استاندار مرکزی چند طرح در اراک به بهره برداری رسید.

افتتاح چندطرح در شهرستان اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در سومین روز هفته دولت با حضور استاندار مرکزی چند طرح در شهرستان اراک به بهره برداری   رسید که ساختمان بانک قرض الحسنه در خیابان امام خمینی اراک از جمله این طرح هاست.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی همچنین در سومین روز هفته دولت به شهر ساروق، در استان مرکزی سفر کرد تا به طور همزمان طرح‌های دهیاری‌های بخش ساروق را افتتاح کند.

استاندار مرکزی در ساروق با خانواده شهید محمدی دیدار کرده و دیدار مردمی با مردم این شهر داشت.

استاندار مرکزی در دیدار با مردم ساروق از توابع اراک گفت: ۱۲۵ طرح اقتصادی و عمرانی با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال، همزمان با هفته دولت در شهرستان اراک بهره برداری شد و مردم این خطه از مزایای آن برخوردار شدند.

آقازاده افزود: بهره برداری از این طرح‌ها برای ۵۰۳ نفر از مردم شهرستان اراک اشتغال به همراه دارد که این مهم هدیه دولت به مردم این خطه است.

وی از اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار به امامزاده ۷۲ تن ساروق شهرستان اراک خبرداد و گفت: ۱۰۰ درصد این منابع مالی تا پایان امسال اختصاص می‌یابد و هزینه می‌شود.

استاندار مرکزی گفت: جاده مشهد الکوبه به ساروق برای رفاه حال شهروندان تا پایان سال آسفالت و به بهره برداری می‌رسد و مشکل استقرار امور مشترکان برق در بخش ساروق نیز تا چند هفته آینده روشن خواهد شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: طرح جامع امامزاده ۷۲ تن ساروق تهیه شده است، ولی در این طرح ظرفیت‌های ساروق لحاظ نشده است که نیاز است با تهیه طرح جامع این امامزاده تمامی کمک‌های دولتی و خیران بر اساس آن هزینه شود.
کریمی، ترمیم و توسعه زیرساخت جاده را از جمله مهمترین نیاز ساروق عنوان کرد اظهار داشت: بازسازی جاده آهنگران، ساروق و کمیجان از جمله مهمترین مطالبات مردم این منطقه است که اعتباری از محل اعتبارات ملی به آن اختصاص نیافته و می‌طلبد که از محل اعتبارات اسنادی تقویت شود.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد ریال در سفر وزیر راه و شهرسازی برای تعریض این جاده اختصاص یافته و بخشی از آن تعریض شده و باید روسازی شود.

۱۵ طرح عمرانی بخش ساروق همزمان با روز سوم هفته دولت در روستا‌های جیریا، فارسیجان، قلعه بالا ساروق، مشهد الکوبه، میجان، وزیر آباد، توازن، قطار اغاج با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۸۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت ۷ هزار فرصت شغلی را در استان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام / ج

افتتاح چند طرح به دست استاندار مرکزی در اراک در سومین روز هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.