مشاور رئیس قوه‌قضائیه: دغدغه دستگاه قضا مبارزه با فساد است

مشاور رئیس قوه‌قضائیه با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های همه ما مبارزه با فساد است، گفت: قوه‌قضاییه پیرو رهنمود‌های مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در خدمت بیش‌تر به مردم و حل مشکلات جامعه خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی شامگاه یک‌شنبه در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: امسال باوجود تهدیدات دشمنان و تحریم‌ها انسجام ملی و آگاهی هوشمندانه‌ای در جامعه ایجاد شده‌است، هم‌چنین با وحدت و همبستگی که بین مجموعه دولت، ملت، فعالان اجتماعی و سیاسی اتفاق افتاده و علیرغم همه فشار‌ها احساس می‌کنیم که ملت ما به آینده امیدوارتر از گذشته هستند.

او افزود: اگر ما در سختی‌ها اراده داشته باشیم و با هم همکاری کنیم می‌توانیم بر مشکلات هرچند بزرگ فائق شویم و نسبت به آینده نیز امیدوارتر باشیم.

مشاور رئیس قوه‌قضاییه با تأکید به اینکه قوه‌قضائیه پیرو رهنمود‌های مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در خدمت بیش‌تر به مردم و حل مشکلات جامعه خواهد کرد، عنوان کرد: ان‌شاءالله به همه دست‌اندرکاران و مسئولان برای رفع مشکلات تولید، ایجاد اشتغال، رونق تولید و رونق صادرات کشور کمک بکنیم.

او با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های همه ما مبارزه با فساد است، بیان کرد: ان‌شاءالله با دقت کافی و اجرای صحیح قوانین بتوانیم آن‌چه که وظیفه ما در اجرای عدالت است را انجام دهیم و مردم را به تلاش‌هایی که در کشور برای خدمت به آنان، مبارزه با فساد و اجرای عدالت انجام می‌شود، خوش‌بین کنیم.

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار