اصفهان، شهر دوستدار حقوق کودک

مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب گفت: کنفرانس تخصصی حقوق کودک با هدف آشنایی مسئولین و خانواده‌ها با حقوق بین المللی و داخلی کودکان به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   با اشاره به اینکه کودکان آسیب پذیرترین گروه جامعه انسانی و نخستین کسانی هستند که در معرض هجوم مستقیم انواع ناگواری ها، فشار‌ها و مشکلات ناشی از زندگی بزرگ تر‌ها قرار می‌گیرند گفت: استانداری اصفهان با همکاری شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان کنفرانس تخصصی حقوق کودک را به میزبانی اصفهان برگزار می‌کند.


او با بیان اینکه، اظهار کرد: در این برنامه "معصومه ابتکار" معاون رییس جمهور در حوزه زنان و و امور خانواده حضور دارند و به سخنرانی در رابطه با حقوق کودک می‌پردازند.

مدیر دفتر تخصصی بانوان آفتاب با بیان اینکه این کنفرانس با حضور مدیران و صاحبنظران عرصه کودک و خانواده برگزار می‌شود، افزود: کنفرانس تخصصی حقوق کودک صبح امروز دوشنبه ۴ شهریور ماه از ساعت ۹ تا ۱۱.۳۰ صبح در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

ادامه داد: عباسی دبیر مرجع ملی کنوانسیون کودک، حبیبی رییس کل دادگستری حمایت قضایی از کودک و نوجوان، فضلی سرپرست دفتر بانوان و امور خانواده استانداری اصفهان، عرفانی مقدم مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون کودک، اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان و شمایلی مدیر یکی از NGO‌های استان اصفهان در این برنامه سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/ی
 


کنفرانس تخصصی حقوق کودک در اصفهان

برچسب ها: کودکان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.