همزمان با هفته دولت؛

پروژه‌های روستایی لرستان توسط رئیس جمهور افتتاح شد

صبح امروز چندین پروژه در حوزه روستایی استان لرستان توسط رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، صبح امروز چندین پروژه در حوزه روستایی استان لرستان توسط رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

صبح امروز آئین افتتاح همزمان طرح‌های توسعه زیرساختی روستایی استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان غربی و کرمان از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد.

سیدموسی خادمی استاندار لرستان در این مراسم اظهار کرد: لرستان دارای ۲۸۶۱ روستا با جمعیتی ۶۱۵ هزار نفری بوده که به دلیل پراکندگی خدمات‌رسانی به آن‌ها با سختی مواجه است.

وی افزود: امروز گازرسانی به یکصد روستای لرستان با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان انجام شد و ۲۹۳۲ خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

استاندار لرستان گفت: ضریب گازرسانی به روستا‌های استان به ۸۷.۵ درصد افزایش پیدا کرد.

خادمی به پروژه‌های آبرسانی روستایی نیز اشاره و گفت: امروز ۵۸ پروژه آبرسانی با ارزش ۳۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و با هدف تامین آب شرب پایدار برای ۳۹۶۹ خانوار افتتاح شد.

وی عنوان کرد: امروز همچنین برق‌رسانی به ۲۳ روستا با هفت و نیم میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

استاندار لرستان افزود: روکش ۹۰ کیلومتر راه روستایی و احداث ۱۰ کیلومتر روستایی نیز امروز افتتاح شد.

وی به پروژه‌های حوزه ارتباطات نیز اشاره و تصریح کرد: امروز همچنین ۲۷۳ روستا با ۳۳۵۰ خانوار و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از خدمات تلفن همراه و اینترنت برخوردار می‌شوند.

خادمی در پایان به سیل فروردین ماه نیز اشاره و گفت: با توجه به خسارت‌های ناشی ازسیل به ویژه در شهرستان پلدختر و چگنی درخواست ما ابلاغ اعتبارات کافی برای رفع مشکلات زیرساختی است.

انتهای پیام/ب

افتتاح پروژه‌های روستایی لرستان توسط رئیس جمهور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار