اختصاص ۱۷۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال اعتبار برای سال مالی ۹۸

فرماندار روانسر از اختصاص ۱۷۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال اعتبار برای سال مالی ۹۸ به این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر در کمیته برنامه ریزی شهرستان روانسر گفت : حدود ۱۵ میلیارد ریال از این اعتبارات از محل بودجه‌های نفت و گاز، استانی و توازن در نظر گرفته است

او گفت : ۳۸ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال از اعتبارات شهرستان روانسر از الزامات بودجه است که برای اجرای طرح‌های هادی، آب روستایی و پاسگاه‌های انتظامی هزینه می‌شود.

فرماندار روانسر افزود: اعتبارات سالجاری شهرستان روانسر برای اجرای ۹۲ پروژه در سه بخش کشاورزی، صنعت و خدمات هزینه خواهد شد.

مصطفی زاده مهمترین این طرح‌ها را رفع نقاط حادثه خیز، بهسازی معابر شهر‌های روانسر و شاهو، ساماندهی سراب روانسر، اجرای سه طرح هادی روستایی، تکمیل کنار گذر شهر روانسر، تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی، اصلاح شبکه آب شهر‌های روانسر و شاهو، تعمیر و تجهیز پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت و تکمیل استادیوم و بهسازی فضا‌های ورزشی شهرستان اعلام کرد.

او با بیان اینکه اولویت توزیع اعتبارات با طرح‌های نیمه تمام و مستمر است، گفت: مدیران در جذب اعتباران باید تمام تلاش و توان خود را بکار گیرند در غیر این صورت باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

او افزود: اعتبارات سال گذشته شهرستان روانسر ۱۴۸ میلیارد و ۷۳۹ میلیارد ریال بود.

 

 

انتهای پیام/د

اختصاص حدود ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات از محل بودجه‌های نفت و گاز

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار