آمار داور دیدار پرسپولیس - تراکتور

داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتور مشخص شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند که قضاوت این بازی برعهده بیژن حیدری است. او به همراه رضا سخندان و علیرضا ایلدروم قضاوت این بازی سخت را برعهده دارند و باید دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بیژن حیدری در لیگ شانزدهم هم داور بازی پرسپولیس و تراکتور بود که با پیروزی ۳ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید، اما کمال کامیابی نیا اخراج شد تا دربی و دیدار با استقلال را از دست دهد که سبب عصبانیت هواداران پرسپولیس شد.


بیشتر بخوانید: نشست مدیران باشگاه تراکتور قبل از بازی مقابل پرسپولیس


حیدری در لیگ هجدهم نیز بازی‌های پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و سپاهان را سوت زد که در ۲ مسابقه شاگردان برانکو به تساوی رسیدند.  

البته این داور که پزشک هم است،   فصل گذشته بازی تراکتور با پدیده را سوت زد که با پیروزی سرخ‌های تبریز همراه بود، اما در آن مسابقه جنجال‌های زیادی بوجود آمد و حواشی بسیاری داشت.

به هرحال در کنار علیرضا فغانی، بیژن حیدری نیز داور مطرحی در فوتبال ایران محسوب می‌شود و باید دید عملکرد او در بازی پرسپولیس مقابل تراکتور چه خواهد بود؟


بیشتر بخوانید: عرب: برخی افراد به دنبال ایجاد حاشیه برای پرسپولیس هستند/ باشگاه در آرامش کامل است

این دیدار قرار است، جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۸ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار