جنبش انصارالله تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی را جنایتکارانه خواند

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد اقدامات رژیم صهیونیستی علیه سوریه، لبنان و عراق نشان‌دهنده رویکرد تجاوزکارانه این رژیم است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه، عراق و لبنان، این تجاوزات را جنایتکارانه و نقض آشکار قوانین و معاهدات بین‌المللی دانست.

این جنبش افزود این تجاوزات نشان دهنده رویکرد تجاوزکارانه این رژیم علیه ملت‌های آزاده و مقدسات مسلمانان در فلسطین، یمن، سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشور‌های عربی و اسلامی است.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در ادامه حمایت خود را از برادران عراقی، سوری و لبنانی در هرگونه اقدام علیه رژیم اشغالگر اعلام کرد و از ملت‌های عربی و اسلامی خواست مسئولانه و با آگاهی کامل برای مقابله با آمریکا و اسرائیل -که دشمنان واقعی آن‌ها هستند- بپا خیزند.

پیش از این هم محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن، در واکنش به اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: حملات اسرائیل به سوریه و قرارگاه‌های بسیج مردمی در عراق را محکوم می‌کنیم. نقض آشکار حاکمیت لبنان نیز از نگاه ما محکوم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، رژیم صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار