رویت یوفوهایی درخشان بر فراز آسمان ژاپن خبرساز شد! + فیلم

دانش آموز ژاپنی با تلفن همراه خود ویدئویی از پرواز دو شی پرنده ناشناس درخشان را بر فراز آسمان یکی از مناطق این کشور ضبط کرد.

رویت یوفوهایی درخشان بر فراز آسمان ژاپن خبرساز شد! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی تازه منتشر شده پرواز دو شی پرنده ناشناس را بر فراز آسمان ژاپن نشان می‌دهد. در این ویدئو که توسط یک دانش آموز دختر و با تلفن همراه تهیه شده است، دو شی درخشان در حالی که در فاصله‌ای اندک از یکدیگر در آسمان شناور هستند دیده می‌شوند.


بیشتر بخوانید: رویت یوفوی درخشان عجیب در آسمان آمریکا! +فیلم


محل دقیق تهیه این ویدئو استان «اوکیناوا» در نزدیکی قلعه شوری بوده است. این دختر که هویتش مشخص نشده است در حالی که در بالای یک کوه در همان حوالی ایستاده بود این ویدئو را تهیه کرد. در این ویدئو صدای این دختر در حالی که با دیدن اشیاء درخشان کاملا دچار ترس و وحشت شده است شنیده می‌شود. در این ویدئو او با زبان ژاپنی می‌گوید: " من واقعا شگفت‌زده شده‌ام. شما می‌توانید ماشین‌های پرنده را ببینید. من مطمئنم که آن‌ها یوفو هستند. "

در ابتدای این ویدئو یک شی پرنده درخشان بر فراز شهر دیده می‌شود، اما لحظاتی بعد این شی به دو شی درخشان تبدیل می‌شود. این ویدئو ابتدا در کانال یوتیوب The Hidden Underbelly ۲.۰ منتشر شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. در حالی که به عقیده برخی کاربران این اشیاء درخشان ماهیتی فرازمینی داشتند برخی دیگر آن‌ها را هواپیمای نظامی دانستند.

انتهای پیام/

رویت دو یوفوی درخشان در آسمان ژاپن

برچسب ها: جذاب ترین ها ، ژاپن ، یوفو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Nakamura
۰۸:۲۴ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
اینکه ژاپنی نیست داره با زبان چینی حرف میزنه
کامل متوجه نمیشم ولی مطمئنم ژاپنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
موافق
۱۴:۵۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
اره چینیه و ژاپنی حرف نمیزنه
آخرین اخبار