افتتاح بیش از ۶۰ طرح ورزشی در هفته دولت

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: به مناسبت هفته دولت تعداد ۶۸ طرح زیرساختی ورزشی در این استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس امروز دوشنبه ۴ شهریور در مراسم بهره برداری از طرح‌های ورزشی شهرستان‌های فیروزآباد و کوار که با حضور استاندار فارس و معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دولت ۶۸ طرح با ۷۸ میلیارد تومان اعتبار در فارس افتتاح می شود.

کامیاب با بیان این که امروز با حمایت وزارت ورزش و جوانان و همراهی مدیران ارشد استان و فرمانداران شهرستان‌های فارس، شاهد رشد چشمگیری در زمینه فضای ورزشی هستیم، وعده داد که در هفته تربیت بدنی و دهه فجر امسال نیز شمار قابل توجهی پروژه ورزشی در این استان افتتاح شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس ضمن عذرخواهی از مردم بایگان شهرستان فیروزآباد به علت تاخیر در تکمیل طرح سالن ورزشی چند منظوره این روستا، گفت: سالن ورزشی این روستا سال ۹۱ کلنگ خورد، اما تکمیل آن تاکنون به طول انجامید.

او افزود: امیدواریم در هفته تربیت بدنی و دهه فجر نیز شاهد بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی و حداقل یک سالن ورزشی چند منظوره در شهرستان فیروزآباد باشیم.

کامیاب یکی از مطالبات به حق مردم استان فارس را حضور یک تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال دانست و گفت: با پیگیری نماینده محترم شهرستان در مجلس، دستور واگذاری امتیاز یک تیم فوتبال برای فیروزآباد از سوی وزیر محترم ورزش صادر شده است.

بیش از ۶ طرح ورزشی در شهرستان‌های کوار و فیروزآباد، در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار فارس و معاون وزارت ورزش افتتاح شد.

عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس هم در مراسم بهره برداری از طرح‌های ورزشی کوار بیان کرد: در ۶ سال گذشته خدمات درخور توجهی از سوی دولت تدبیر و امید در استان فارس و شهرستان کوار انجام شده است.

او افزود: یکی از دوران‌های خوب ساخت و ساز و عمران و آبادانی استان را از ابتدای سال ۹۲ تا کنون پشت سر گذاشته ایم که یقینا در دو سال آینده نیز این روند ادامه خواهد یافت و مردم ما عرصه‌های اقتصادی گسترده‌تر و بالنده تری پیش رو خواهند داشت.

رحیمی بیان کرد: در هفته دولت ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان کوار به بهره برداری رسیده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اجرا طرح‌های زیربنایی و خدماتی متعدد در سطح استان فارس، احداث کارخانه فولاد پاسارگاد که فاز‌های توسعه‌ای آن نیز در دست اجرا است و زمینه اشتغالزایی مناسبی را فراهم خواهد کرد از جمله این پروژه‌ها برشمرد.

رحیمی گفت: اقدامات درخور توجهی در حوزه بهسازی و عمران روستایی، راه‌های روستایی، تامین آب آشامیدنی و کشاورزی و همچنین ارتباطات و فناوری هم زمان با سایر نقاط روستایی استان در شهرستان کوار انجام شده است.

انتهای پیام/چ

افتتاح طرح های ورزشی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.