بهره برداری از پروژه های برق رسانی در آبادان

به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان شهری، بهره برداری از ۱۱ پروژه برق رسانی در سطح آبادان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،اکبر ناصری مدیر برق ناحیه جنوب ظهر امروز دوشنبه در آئین بهره برداری پروژه های برق رسانی گفت: ۱۱ پروژه برق رسانی در راستای توسعه و اصلاح شبکه، تعویض پایه های برق و ساماندهی شبکه توزیع برق به انجام و بهره برداری رسیده است.

او با اشاره به اجرا و اتمام این پروژه ها با استفاده از منابع داخلی افزود: در راستای اجرای پروژه های مذکور ۸ هزار و ۴۱۰ متر شبکه فشار متوسط ۱۷ هزار و ۳۶۴ متر شبکه فشار ضعیف، ۴۲ دستگاه ترانس برق و یک هزار و ۹۰۴ دستگاه چراغ روشنایی کار و نصب شده است.

مدیر برق ناحیه جنوب ادامه داد: توسعه شبکه برق رسانی در فلکه الفی، تامین برق شهری و پست انوری، توسعه روشنایی نقاط مختلف شهری، کاهش تلفات برق در دهکده بریم، نیرورسانی به دستگاه های پمپاژ طرح آبیاری، روشنایی اتوبان آبادان – اهواز، روشنایی گیت جاده آبادان – ماهشهر، اصلاح روشنایی ساختمان پلیس راه و نیرو رسانی حد فاصل هتل کاروانسرا تا میدان مهرنوش، فاز ۲ اصلاح شبکه سده و جمشید آباد و اصلاح شبکه نیرورسانی در جاده خسرو آباد پروژه هایی هستند که امروز افتتاح و بهره برداری از آنان آغاز شد.

ناصری گفت: برای اجرا و اتمام این ۱۱ پروژه مبلغ ۸۱ میلیارد و ۹۱۷ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

او در تشریح پروژه کاهش تلفات و ساماندهی شبکه برق منطقه دهکده بریم افزود: در این پروژه اقداماتی همچون توسعه، اصلاح شکه فشار متوسط به حجم هزار و ۴۵۷ متر، اصلاح شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدارنده به حجم ۱۱ هزار و ۴۵۸ متر، ۱۷ دستگاه پست هوایی با ظرفیت پنج هزار و ۵۱۵ کیلووات و نصب ۳۰۰ دستگاه روشنایی با هزینه کرد ۳۴ میلیارد و ۱۳ میلیون ریال به انجام رسید.

به گفته او با اجرای این پروژه از این پس اهالی منطقه دهکده بریم  مشکلی به لحاظ افت و یا قطعی مکرر برق نخواهند داشت و تابستان های راحتی را سپری می کنند.

انتهای پیام/ د

افتتاح ۱۱ پروژه برق رسانی در آبادان

برچسب ها: هفته دولت ، شبکه برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.