مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: یک میلیارد تومان به منظور تعمیر و باز سازی زینبیه اعظم زنجان اختصاص یافت.

اختصاص یک میلیارد تومان به منظور تعمیر و باز سازی زینبیه اعظم زنجانحجت الاسلام جنتی مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت:یکی از اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به عنوان متولی بخش امامزادگان، بازسازی، ساخت و توسعه و احیای بقاع متبرکه است.

مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان  با اشاره به اختصاص یک میلیارد تومان برای تعمیرشبستان و تجهیز زائر سرا زینبیه اعظم زنجان افزود: اوقاف و امور خیریه زنجان ۳۵۰ میلیون تومان  از این مبلغ  را به صورت وام قرض الحسنه  در اختیار زینبیه اعظم زنجان قرار داده است.

حجت الاسلام جنتی در مورد منابع هزینه‌کرد ساخت و تعمیر بقاع متبرکه تصریح کرد: مابقی هزینه‌های تعمیر و بازسازی زینبیه اعظم زنجان  از محل نذورات مردمی  تامین شده است.

گفتنی استمسجد زینبیه اعظم زنجان محل تجمع عاشقان خاندان عصمت و طهارت و مشتاقان حقیقت است آنانی که همه ساله روز یازدهم محرم در قالب دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان، زیر بیرق‌های رنگی این مسجد گردهم می‌آیند تا بر مصیبت زینب کبری؛ دخت علی مرتضی بگریند.

انتهای پیام/ن


تعمیر و بازسازی امامزادگان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.