مدرسه ۱۲ کلاسه عشایری سفیدآبه کلنگ‌زنی شد

مدرسه ۱۲ کلاسه عشایری منطقه سفیدآبه نیمروز به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران این استان در حوزه روستایی سفیدآبه کلنگ‌زنی شد.

مدرسه ۱۲ کلاسه عشایری سفیدآبه کلنگ‌زنی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم با تاکید بر مشارکت عمومی در ساخت مدرسه اظهار داشت: مشارکت مردم بویژه خیران در ساخت مدرسه نقش مهمی در توسعه فضای آموزشی دارد.

احمدعلی موهبتی افزود: یکی از باقیات و صالحات که ثواب آن بعد از مرگ نیز به فرد خیر می‌رسد ساختن مدرسه است.

او  بیان کرد: مردم و اقوام ساکن در منطقه سفیدآبه از جمله اقوام اصیل، خیرخواه و مهمان‌نواز ساکن در دروازه ورودی سیستان و بلوچستان هستند که انتظار است در کار خیر ساخت مدرسه نیز مشارکت کنند.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز گفت: این مدرسه با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در مدت یک سال ساخته خواهد شد.

رضا سرحدی‌نیا افزود: این مدرسه در ۲ طبقه و زیر بنای هزار و ۷۰۰ مترمربع برای سهولت در ارائه آموزش به دانش آموزان این منطقه ساخته می‌شود.

 در پایان این مراسم استاندار به اتفاق معتمدان و مردم سفیدآبه با حضور در محل ساخت این مدرسه دخترانه مردمی ودولتی کلنگ‌ آن را به زمین زد.

انتهای پیام/ع

ساخت مدرسه در سفیدآبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار