رضایتمندی مردم اولویت دستگاه‌های نظارتی در استان اردبیل است

استاندار اردبیل گفت: رضایتمندی مردم اولویت دستگاه قضایی و نظارتی در استان است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در نشست وزیر دادگستری با کارکنان تعزیرات حکومتی استان گفت:در حال حاضر که به دلیل جنگ اقتصادی بازار دچار تورم شده ، نظارت دستگاه های مرتبط بر بازار تشدید شده است.

او افزود: دستگاه های نظارتی در استان با هدف جلوگیری از فشار بر مردم هر لحظه قیمت ها را رصد کرده و با متخلفان برخورد قانونی می کنند.

استاندار اردبیل به ظرفیت گردشگری استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ورود مسافران در فصول بهار و تابستان و حتی زمستان ، نظارت بر قیمت ناوگان های حمل و نقل هوایی و زمینی و اماکن پذیرایی و  گردشگری توسط دستگاههای نظارتی انجام گرفته است.

بهنام جو افزود: اقدامات مثبت دستگاههای نظارتی در استان رضایتمندی مردم را از نظام و دولت به دنبال داشته است.

وزیر دادگستری نیز در این نشست با اشاره قرار گرفتن در شرایط جنگ اقتصادی خواستار برخورد قانونی با متخلفان و تضییع کنندگان حقوق مردم شد.

سید علیرضا آوایی افزود: کارکنان تعزیرات حکومتی به عنوان قاضی در تحقق حقوق مردم و مقابله با متخلفان هستند و باید عدالت را رعایت کنند.

او برخورد انسانی و قانونی بر اساس اخلاق اسلامی را از جمله ضرورت های کار فعالان تعزیرات دانست.

آوایی تصریح کرد:تحقیق و تفحص قبل از صدور رای باید مد نظر همه کارکنان این سازمان قرار گیرد تا همه از قضاوت انجام گرفته رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تشدید نظارت دستگاه های مرتبط بر بازار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.