برنامه‌های حمایتی در حوزه صادرات و تبادل فناوری را دنبال می‌کنیم

عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون کارآفرینی اتاق بازرگانی فارس گفت: برنامه حمایتی از صادرات و تبادل فناوری در دستور کار این کمیسیون قراردارد.

برنامه‌های حمایتی در حوزه صادرات و تبادل فناوری را دنبال می‌کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امید ماهرانی در جلسه کمیسیون کارآفرینی و کسب و کار‌های نوین و دانش بنیان که با حضور اعضای آن در این اتاق برگزار شد، بیان کرد: همچنین برنامه جامع توسعه کسب و کار‌های شرکت‌های دانش بنیان، بسته حمایتی از شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، توسعه بازار محصولات دانش بنیان، حمایت از ورود شرکت‌ها به بورس از برنامه‌ها اولویت دار ما در این کمیسیون است.

او با بیان اینکه در این کمیسیون از ایده‌های خلاقانه نیز استقبال می‌کنیم افزود: ایده‌های خلاقانه در این حوزه را در کمیته‌های مربوطه این کمیسیون مطرح و توسط متخصصان و کارشناسان بررسی می‌کنیم و اگر قابلیت حمایت و اجرایی شدن داشت آن را از طریق اتاق بازرگانی فارس دنبال می‌کنیم.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی فارس اظهارداشت: بر اساس برنامه ریزی‌هایی انجام شده در خصوص اهداف چهارساله کمیسیون؛ ۱۱۰ برنامه حمایتی با همکاری واحد‌های حامی عضو در کمیسیون تدوین شده است که اجرایی کردن آن‌ها به صورت منسجم و منظم مد نظر ماست.

ماهرانی اضافه کرد: درک مشترک و نحوه مذاکره در شرکت‌های دانش بنیان و ارتباط آن‌ها با صنعت معضل شرکت‌های دانش بنیان ماست که این نکنته حائز اهمیتی است که بایستی به آن توجه کرد.

در این جلسه موارد پیرامون کارآفرینی و کسب و کار‌های نوین و دانش بنیان مطرح و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/م

جلسه کمیسیون کارآفرینی و کسب و کار‌های نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار