سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان یزد

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور پنجشنبه هفتم شهریور ماه به استان یزد سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت فتوحی روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور صبح پنجشنبه هفتم شهریور ماه به منظور حضور در هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی و تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد به این استان سفر می‌کند.

او افزود:حجت الاسلام والمسلمین قمی در بدو ورود به استان یزد به دفتر آیت الله ناصری؛ نماینده، ولی فقیه در استان می‌روند و با ایشان دیدار و گفتگو می‌کنند.

فتوحی ادامه داد: در این گردهمایی که با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، روحانیون، ائمه جمعه و مبلغان دینی برگزار می‌شود، در پایان از زحمات حجت الاسلام حسینی کوهستانی قدردانی و حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد معرفی می‌شود.

او گفت: یکی دیگر از برنامه‌های سفر حجت الاسلام والمسلمین قمی حضور در همایش اصحاب آخرالزمانی سید الشهدا (ع) است که با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

فتوحی افزود: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در پایان روز پنجشنبه در هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی که به میزبانی یزد می‌شود به سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به استان یزد سفرمی کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار