جذب سرمایه گذار از ۱۳ کشور خارجی در یزد

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از جذب سرمایه گذار با هزینه یک میلیارد یورو از ۱۳ کشور خارجی در سه سال اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی نمازی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از جذب سرمایه گذار با هزینه یک میلیارد یورو از ۱۳ کشور خارجی طی سه سال در استان خبر داد و گفت: متقاضیان از کشور‌های فرانسه، هلند، اتریش، آلمان، چین مالزی، عراق و غیره هستند.

او افزود: استان یزد در امنیت سرمایه گذار در سال ۹۷ رتبه هفتم کشور را داشت که در ابتداری سال ۹۸ به رتبه ششم کشور رسیده است.

بهره برداری از شش طرح سرمایه گذاری خارجی

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به هماهنگی دستگاه‌های عضور مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در سرمایه گذاری انرژی خورشیدی که شاخص‌ترین زمینه است، اضافه کرد: از ۱۰ طرح سرمایه گذاری خارجی، شش طرح به بهره بردادی رسیده است.

او نیروگاه‌های وارد مدار شده‌ی طرح‌های خورشیدی ۱۰ مگاباتی را د شهرستان‌های خاتم، مهریز، تفت، یزد و اشکذر عنوان کرد.

 نمازی تهیه فرصت‌های سرمایه گذاری در چارچوب فرمت‌های بین المللی را یکی از اقدامات خوب مرکز خدمات سرمایه گذاری اشتغال در استان دانست و گفت: تا کنون ۶۵ فرصت سرمایه گذاری یزد و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در فرم fs بین المللی تهیه شد و در سایت سازمان سرمایه گذاری ایران قرار داده شد که سرمایه گذاران خارجی می‌توانند نمونه‌ای را پیدا کنند و سرمایه بگذارند و از فرصت استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار