بسته اخبار حوادث پنجم شهریور ماه ۹۸؛

واژگونی سمند ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت / دستگیری سارق مسلح در میرجاوه

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه پنجم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی سمند ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت / دستگیری سارق مسلح در میرجاوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز سه شنبه پنجم شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

تصادف در محور ایرانشهر 

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان گفت: دیشب  یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۴۰ محور " خاش-ایرانشهر " به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه خاش و پاسگاه انتظامی "کاندرو" برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او عنوان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک سواری سمند با ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: در این حادثه راننده ۲۱ ساله خودرو به همراه یکی از سرنشینان آن به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شدند.

او افزود: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسلیه نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با ابراز تاسف از این حادثه مرگبار از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

 سارق مسلح  شناسایی شد

با تلاش پلیس امنیت عمومی شهرستان میرجاوه سارق مسلح با ۶ فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو دستگیر شد.

سرهنگ حسن سرگزی گفت: در پی خبری مبنی بر سرقت مسلحانه لوازم خودرو در شهر میرجاوه موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ سرگزی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با انجام یکسری تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر و یک قبضه کلت کمری که سارق از آن در سرقت‌ها استفاده می‌کرد کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه افزود: متهم ۳۲ ساله در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۶ فقره سرقت مسلحانه وسایل و لوازم خودرو اعتراف کرد.

او  افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی 

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیر مجاز حساب بانکی که از اعتماد همکارش سوء استفاده کرده بود خبر داد.

سرهنگ احمد ثمره حسینی گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی مرد جوان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او  تصریح کرد: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال از حساب بانکی اش با خرید اینترنتی ازیک فروشگاه کسر شده است.

سرهنگ ثمره حسینی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی مستندات ارائه شده توسط شاکی متهم را که مردی جوان و همکار شاکی بود شناسایی و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ضمن اشاره به اعتراف متهم به برداشت وجه از حساب شاکی گفت: متهم درمحل کار با استراق سمع، اطلاعات بانکی شاکی را یادداشت نموده واز طریق اینترنتی با مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال اقدام به خرید ۲ عدد گوشی هوشمند از اطلاعات حساب بانکی همکار خود سوء استفاده کرده بود.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست ضمن تغییر دوره‌ای رمز‌های حساب بانکی خود، سیستم ارسال پیام کوتاه مربوط به تراکنش‌های بانکی خود را فعال کنید و در صورتی که از حساب شما سرقتی انجام شد سریعاً حساب خود را مسدود و به پلیس فتا مراجعه کنید.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار