فروشنده دارو‌ها و قرص‌های قاچاق دستگیری شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری مالک عطاری‌ای که در قالب توزیع دارو‌های لاغری و ... اقدام به فروش دارو‌ها و قرص‌های قاچاق و غیرمجاز می‌کرد، خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تقی افرند معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: با شکایت شهروندان ساکن شهرک گلستان در خصوص توزیع دارو‌های غیرمجاز و قاچاق از سوی متصدی یک عطاری، تیم‌های تحقیقات این یگان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که مالک این عطاری در قالب توزیع دارو‌های لاغری و ... اقدام به فروش دارو‌ها و قرص‌های قاچاق و غیرمجاز می‌کند که این اقدام به شکایت شهروندان منجر شده است.

وی افزود: با هماهنگی از سوی بازپرس شعبه اول بازپرسی ناحیه ۲۶ تهران، روز گذشته این واحد صنفی از سوی نماینده دادسرای جرائم پزشکی، نمانیده معاونت غذا و دارو و معاونت عملیات نظارت بر اماکن عمومی، مورد بازدید قرار گرفت که طی آن یک هزار و ۶۶۰ بسته قرض قاچاق، هفت بسته پودر قاچاق و چند بسته بطری داروی غیرمجاز کشف شد.


بیشتر بخوانید: دستگیری قاچاقچی تریاک در سیرجان


سرهنگ افرند، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به مقر انتظامی منتقل شده و در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرای جرائم پزشکی شد.

گفتنی است، واحد صنفی مذکور، به جرم توزیع دارو‌های قاچاق و غیرمجاز بنابر دستور مرجع قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

انتهای پیام/

پلمب یک عطاری به جرم فروش داروی قاچاق و غیرمجاز

برچسب ها: حوادث ، اخبارجنائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار