درچهارمین روز از هفته دولت مراسم کلنگ‌زنی خط انتقال گاز و افتتاح خروجی پست برق و شبکه‌های دیجیتال با حضور فرماندار ایرانشهر، مدیر کل صدا و سیما مرکزاستان در بزمان برگزار شد.

۳ پروژه در بزمان ایرانشهر کلنگ‌زنی و افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عباس داودی بخشدار بزمان از توابع شهرستان ایرانشهر گفت:۳ پروژه افزون بر ۱۹۸ میلیارد ریال هزینه در بردارد.

او  افزود: خروجی پست برق بزمان با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال و دیجیتال روستای تیره خیرآباد با اعتبار یک ملیارد ریال بهره‌برداری و خط انتقال گاز با اعتبار ۱۴۰میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

عباس داودی بیان کرد: بزمان سومین شهر سیستان و بلوچستان است که عملیات گازکشی آن در هفته دولت کلنگ‌زنی شد و این نشان‌دهنده توجه ویژه دولت به این بخش است.

حجت‌الاسلام عبدالمجید بزمانی امام جمعه موقت شهر بزمان نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت گفت: یکی از مشکلات شهر بزمان نبود گاز بود که با کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی مردم به حل این مشکل امیدوار شدند که ان‌شاالله به زودی شاهد افتتاح آن باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت: دشمنان همواره با توطئه‌ها و ترفند‌های مختلف قصد بدبین کردن مردم به نظام را دارند که مسئولان باید با بیان عملکرد دولت و همکاری مردم این نقشه‌ها و توطئه‌ها خنثی و امید دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

محمود کردستانی باتاکید بر تلاش مضاعف برای رونق تولید داخلی و خودباوری در جامعه افزود: بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی برحمایت از تولید داخلی و توانمندی بومی دشمنان را از اجرای دسیسه‌های اقتصادی ناامید و مجبور به عقب‌نشینی کرده است.

مدیرکل صداوسیمای استان با اشاره به افتتاح سامانه تصویری دیجیتالی بزمان گفت: تلاش رسانه ملی بر بهره‌گیری مردم اقصی نقاط استان از صدا و تصویر با بهترین کیفیت معطوف شده است.

کردستانی همچنین از استقرار ۶ مرکز دیجیتال در شهر بزمان خبر داد و گفت: باتوجه به نیاز این شهر به زودی ۶ مرکز دیجیتال برنامه‌ریزی و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

افتتاح پروژه در بخش بزمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار