دستگیری سارق فراری از بیمارستان شهید مدنی تبریز

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق فراری از بیمارستان شهید مدنی تبریز خبر داد.

دستگیری سارق فراری از بیمارستان شهید مدنی تبریزسرهنگ عباس زاده رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، گفت:اخیرا یک باند چهار نفره سارقین از منزل در شهرستان تبریز که متواری بودند در شیراز دستگیر شده و به تبریز منتقل شده بودند که نامبردگان به هفت هشت موردسرقت اعتراف کرده بودند و پس از اعتراف به زندان مرکزی تبریز منتقل شده بودند.

او افزود:یکی از این سارقان ساعت ۲ بامداد با اذعان به اینکه ناراحتی قلبی دارم به بیمارستان شهید مدنی تبریز منتقل می‌شود که در آنجا با همکاری خانواده اش یک فقره سلاح گرم در اختیار وی قرا می‌گیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود:نامبرده سپس با ایجادرعب و تهدید ماموران و پرسنل بیمارستانی اقدام به فرار از بیمارستان شهید مدنی تبریز می‌کند و متواری می‌شود.

عباس زاده گفت:با اشراف اطلاعاتی که در سطح پلیس اگاهی کشور وجود دارد نامبرده پس از دو هفته در استان‌های جنوب غربی با درگیری مسلحانه دستگیر و به تبریز منتقل شد.

او افزود:۱۳ فقره سابقه کیفری در پرونده نامبرده وجود دارد، سرقت به عنف و منازل در پرونده نامبرده وجود دارد که حدود ۸ مورد ان مشخص شده است.

عباس زاده گفت:ارزش اموالی که این افراد از تبریز سرقت کرده اند بالای ۸ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.